Hello 2012

Hi guys , rasa dah lama gilaa tak update blog niyy . dah berhabuk dah blogger niyy . haiyaa .. okay firstly , we talk about 2012 . okay azam baru saya ialah mestilah nak dapat straight A's dalam PMR kan ? okayy target 7 kot , sebab english kureng . nevermind kalau nak mesti usaha kan , okay . tiada yang mustahil dalam hidup niyy . hm kay around two days ago saya pergi MAP - motivasi alihan pelajar . memang banyak dapat pengalaman kat situ , balik tuu mmg betul-2 dah berubah . biasalah failure is the mother of success . btw , this year memang busy study . homework budak form three tahu lah kan betimbun-2 . first day school pun dah pening . hm maybe this is a challenge . i'll do my best . dekat map dia ade suruh sape-2 volunteer berpidato first-2 tu memang rasa takut gila , tapi dah dia cabar kan . so saya pun dengan berani menyahut cabaran tuu . memang takut tapi masa nak keluar tu buang semua rasa takut . tajuk pidato tu janji saya . dalam pidato tu saya berjanji dihadapan semua orang yang saya akan dapt keputusan yg cemerlang dlm PMR . yeah , i'll prove it!
gambar  di bawah ni bersama  : http://www.facebook.com/drasmadi
                  
Bergambar with Dr. Tengku Asmadi bin T. Mohamad ( pakar motivasi )

No comments:

Post a Comment