hating me won't make you awesome , perfect !!

yeahh , faham kann .bagus 
usah ,lerr kome nak gaduh-2 ngan aku buangkan mase je , haissh
daripade kowang gaduh gan aku baik korang belanje aku makan ayam masak merah ke chicken chop ke or pape gie bagus , hahaa .
aku dah lah ngah lapooo nieee :) aishh

ni aku nak cerita pasal budak bajet hot , hokhehokhekhokeh ( gilee )


apa itu bajet hot ? bajet hot adalah org2 yg perasan dan berlagak dengan diri mreka sndri . org2 sperti diorng ni hnya mlepak2 di jusco knonnya nak photoshoot bagai pdhl blambak lgi tmpat ade .. lau nk photoshoot sgt g la kedai gambar . haiyoo .pkaian diorng pn HOT2 bagai mcm jacket ( sejuk sangat lah kan ) , leather n so on . diorang ni jugak pndang rndah pd org2 yg x scantik and shandsome mcm mreka sndri dan jgk berlagak knon kaya lah . pdhl duk flat je . hahaha , org2 yg bajet hot ni slalu ktuk2 org bajet hot la ape.pdhl mreka x sdar yg diorng tu sbenarnye yg bajet . actually x pyh la nk bajet2 hot ni , korang punya hot tu tak kemane la . lau korang nk hot sgt tnggu time akhirat nti , sure korang hot smpai tbakar kan ?? taubat la byk2 ea .gipn penting ke nk mnunjuk2 kt org ?? jdi sderhana lgi bgus . lau ye pn korang handsome or cantik .. tak pyh nk bajet sgt .bknnye jeles ke ape .. cume mnyampah tgk org yg prasan n tgedik2 ni .aq pling tak suke pergi jusco sbb kt sane da semak dgn org2 yg bajet.bsepah2 .. smbong gile plak tu .. haihh ,aq pn tak tau nk ckp ape da psl diorng .. kalau cite psl bajet2 hot ni sampai esok pun tak habis . 

ehh , sial lah . puihh kau sakitkan hati aku , kau kecewakan aku then kau cakap kau sayang aku ,
* jangan nak buat muka mintak kasut sangat lah
* jangan nak buat muka mintak penyepak lah
* jangan nak jeling sangat lah 
* jangan nak semangat tulis blog pasal aku lah 
* jangan nak langsi sangat lah
* jangan nak kejar hot sangat lah 
okayyy faham ?
nak gaduhh ?
jommm ..
kau menjerit kuat kuat cakap macam-macam, tengking-tengking
nanti aku dengan chill tanye 
* dah habis dah ?
okay , jangan mintak kasut okayy ?
GETLOST :)
okayy ? hikhik sukee sukeee :D

No comments:

Post a Comment